کبریت دائمی دلفین عروسکی لاک پشتی جاکلیدی آینه ای 2022

کبریت دائمی دلفین عروسکی لاک پشتی جاکلیدی آینه ای 2022

کبریت دائمی چگونه کار میکند کبریت دائمی چند کاره کبریت دائمی دلفین نحوه کار کبریت دائمی سوخت کبریت دائمی چیست خرید کبریت دائمی ارزان خرید کبریت دائمی دلفین کبریت دائمی دیجی کالا کبریت دائمی طرح دار ساخت کبریت دائمی آموزش ساخت کبریت دائمی

کبریت دائمی المینیومی نقره براق برای همه عمر

 

کبریت دائمی المینیومی نقرهی برقا برای همه عمر

 

فروش اینترنتی کبریت دایمی

نسل جدید کبریت‌ها

به روز و همگام با تکنولوژی پیش روید.

کبریتی که نه خیس می‌شود و نه جای زیادی را اشغال می‌کند.

این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن، دارای یک سطح صیقلی است که کاملاً به جای آینه می‌توان از آن استفاده کرد.

با این کبریت شما دیگر نیازی به حمل کبریت‌های یک‌بار مصرف قدیمی نخواهید داشت.

کبریتی که تمام نخواهد شد!

کبریتی که از چوب درختان تشکیل نشده است!

خرید راحت کبریت دائمی ارزان آینه دار

 

 

 

 بسیاری از مواقع در طول تاریخ، آتش نقش حیاتی در زندگی انسان‌ها داشته است؛ از قبیل گرم کردن و پخت و پز و ضد عفونی کردن و حفاظت و مراقبت در مقابل حیوانات درنده و درست کردن بسیاری از وسایل فلزی و هزاران مزیت دیگر… امروز با استفاده از کبریت یا آتش‌زنه‌هایی کوچک شبیه کبریت، این آتش را ایجاد می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند. اما در مواقعی که شما در طبیعت باشید و باران ببارد یا به دلایلی دیگر این کبریت خیس شود از داشتن آتش محروم خواهید شد. ولی با استفاده از کبریت دائمی، با تمامی این مشکلات خداحافظی خواهید کرد و برای همیشه به صورت دائمی کبریتی همیشه روشن نزد خود خواهید داشت!

توجه: مدلی که هم اکنون در فروشگاه موجود است، فاقد چراغ قوه و آینه است و فقط خود کبریت است.

فروش راحت کبریت دایمی ارزان با آینه و چراغ قوهحتماً برای شما هم پیش آمده که بی‌موقع و ناگهانی کبریتتان تمام شده است. یا در مواقعی برای روشن کردن یک آتش به علت رطوبت هوا یا وجود باد مجبور شده‌اید چندین چوب کبریت استفاده کنید و می‌بینید که همه‌ی چوب‌کبریت‌ها مصرف شده ولی هنوز نتوانسته‌اید آتش را روشن کنید. همچنین اگر کبریت در جای مرطوب قرار گرفته باشد و یا باران بیاید خیس می‌شود و کاری از دستتان برنمی‌آید. با کبریتی که به شما معرفی خواهیم کرد، با این مشکلات خداحافظی کنید. اگر می‌خواهید یک کالای به دردبخور و کاربردی در طبیعت و مواقع ضروری داشته باشید، این کبریت جالب بسیار مناسب شما خواهد بود.

حراج کبریت دائمی ارزان اصل و چراغ قوه‌دارماده مشتعل کننده این کبریت گاز زیپو (البته به صورت مایع) است که در بیشتر سوپرمارکت‌ها و حتی روزنامه فروشی‌ها این مایع در یک ظرف فلزی به فروش می‌رسد. شما با تهیه‌ی یک ظرف از آن، علاوه بر تأمین این کبریت (چند قطره برای ۱ یا ۲ ماه کافی‌ست) در مصارف دیگر خود مثل روشن کردن آتش در طبیعت نیز از آن می‌توانید تا مدت‌های طولانی استفاده کنید.

نحوه استفاده:
– کبریت را با گاز مایع زیپو (بنزین زیپو) پر کنید و سپس از آن استفاده کنید.

توجه: مدلی که هم اکنون در فروشگاه موجود است، فاقد چراغ قوه و آینه است و فقط خود کبریت است.

فروش کبریت دائمی ارزان همیشه روشن

قیمت: ۹,۹۰۰ تومان

کلمات کلیدی: خرید اینترنتی کبریت دایمی ارزان، خرید پستی نسل جدید کبریت، خرید آسان کبریتی که خیس نمی شود، خرید آنلاین کبریت همیشه روشن دایمی و ارزان، خرید ویژه کبریت های امروزی و جدید، فروش اینترنتی کبریت دایمی ارزان همیشگی، فروش پستی کبریت دائمی ارزان قیمت،



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: cheappermanentmatches ? تاريخ: پنج شنبه 23 مرداد 1399برچسب:کبریت دائمی المینیومی نقره, ? موضوع: <-CategoryName-> ?